Pretoria – Réunion des délégués de classe / Meeting of class representatives

I’m not your negro
October 13, 2017

Pretoria – Réunion des délégués de classe / Meeting of class representatives

Cette semaine, les élèves des classes du CE1 au CM2 ont désigné leurs délégués de classe sur le campus de Pretoria.
Sitôt élus, les nouveaux délégués se sont retrouvés sur pour une première réunion.
Ce fut un moment d’échange de grande qualité et de nombreuses propositions ont émergé.
Au programme, des débats sur les repas servis à la cantine, l’organisation des récréations, l’hygiène dans les sanitaires, les évènements organisés dans l’école.
Un grand merci à tous les participants.

Meeting of class representatives – Pretoria
This week the CE1 to CM2 pupils of the Pretoria campus elected their class delegates.
The new representatives came together for their first meeting, which was a valuable opportunity to exchange views – numerous proposals were put forward.
The subjects under discussion included the meals served at the canteen; the organisation in respect of recess, hygiene in the school bathrooms and school events.
We sincerely thank all participants for their contributions.

This post is also available in: French